Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Hello world !

Hier gaan we dan ! A whole new begin ! Vanaf nu vinden jullie mijn dagboekje op de allereerste pagina van mijn site ! geen doorgeklik meer speciaal voor de haastige mensen onder ons ! Natuurlijk is er ook aan het nageslacht gedacht en kunnen jullie mijn vorige dagboekje ook nog lezen. Klik daarvoor op de link hier links (de kant waar je uurwerkje hangt) op “het vroegere dagboekje”.De technofielen onder ons kunnen nu uiteraard ook de RSS feed van mijn dagboekje gebruiken en dan word je zelf automatisch verwittigd wanneer ik weer iets heb geschreven ! Je kan dan zelfs mijn dagboekje lezen op je GSM, je PSP, je iPhone of een andere gadget ! Of is het echt enkel mijn papa die al die dingen koopt ? Hopelijk wel… Tof hee ? Jullie kunnen nu ook rechtstreeks onder het berichtje een commentaartje posten. Ik zou zeggen schrijf er op los ! Het kan deugd doen… soms…Groetjes en tot binnenkort !  Zo Manontje’s aanwezigheid op tinternet wordt alsmaar uitgebreider…. 

 

december 8, 2007 - Posted by | Dagelijkse sleur... | ,

Nog geen reacties

Geef een reactie

