Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Alfred Jodokus Kwak !

Ik weet niet of jullie dit eendje kennen. Maar wij zijn er zeker en vast razend enthousiast over. Alfred werd in het leven geroepen door Herman van Veen en uit deze super populaire theater productie voor kinderen kwamen onder andere “opzij, opzij, opzij”, “toveren” en vandaag ben ik zo vrolijk” voort, toch wel enkele van Herman’s klassiekers… En tevens de enige liedjes die papa voor mij zingt… Vooral van “opzij etc…” heb ik niet echt de nijging om kalm te worden. Maar dit terzijde.  Wij (ik en mama en papa) zijn dan ook op zoek naar de CD met de volledige theater productie erop en dat blijkt niet echt evident te zijn… Dus indien iemand ons hierbij kan helpen, alvast bedankt. En om het met Alfred’s woorden te zeggen : Spieter petter pater, ga alvast naar huis, wij komen een druppel later ! PS : Kijk ook eens naar de website van Dylano De Roose (zie blogroll), deze knaap werd enkele dagen na mij geboren en je kan lezen in zijn dagboek hoe simultaan onze ontwikkeling wel verloopt. Als het zo verder gaat zie ik ons nog te trouwen !  

december 12, 2007 - Posted by | Vroeger beter

7 reacties »

  1. misschien helpt jullie dit al een beetje verder …
    http://www.hermanvanveen.com dan naar Shop gaan (6de blauwe blokje bovenaan)en dan klikken op Alfred J Kwak; veel cd’s enzo van dit héél leuke eendje. (mmm nostalgie 😉
    en niet duur vind ik persoonlijk ?
    Groetjes en knuffel van axl voor manon 😉
    isa

    Reactie door Isabel | december 13, 2007 | Beantwoorden

  2. neem eens een kijkje op http://www.hermanvanveen.com
    dan naar shop -> alfred J Kwak
    keuze aan cd’s van dit zeer leuke eendje (mmm nostalgie 🙂
    groetjes en knuffel van axl voor manon
    isa

    Reactie door Isabel | december 13, 2007 | Beantwoorden

  3. neem eens een kijkje op http://www.hermanvanveen.com
    dan naar shop, en klikken op Alfred J Kwak
    heleboel cd’s van dit leuke eendje 🙂
    groetjes
    isa

    Reactie door isabel | december 13, 2007 | Beantwoorden

  4. neem eens een kijkje op de site http://www.hermanvanveen.com
    dan naar shop gaan, en dan klikken op alfred j kwak
    veel keuze, cd’s van dit leuke eendje (nostalgie :))
    groetjes en dikke knuffel van axl voor manon
    groetjes
    Isabel
    ps dit is nu al de 4de keer dat ik mijn reactie probeer door te sturen, op goed geluk !

    Reactie door Isabel | december 13, 2007 | Beantwoorden

  5. Euh, mea culpa, mea maxima culpa ! Ik moet nog altijd instellen dat reacties automatisch worden goedgekeurd ! Alvast bedankt voor de (4) tips 😉

    Reactie door manonclement | december 14, 2007 | Beantwoorden

  6. Hierbij in orde gebracht ! Groetjes aan de rest en knuf terug voor axl !

    Reactie door manonclement | december 14, 2007 | Beantwoorden

  7. Hallo Frederik,

    Aangezien je ons zoontje toch vermeld op jouw site, zou ik willen vragen om via uw site even reclame te maken voor een fotowedstrijd van http://www.baby.be.
    http://www.babybelgie.com/wedstrijd/fiche_photo.php?id=78&idf=2144 (foto met titel Dikke Knuffel)

    En een kleine suggestie: waarom schrijf je Manon niet in voor deze wedstrijd in februari. Onze stemmen heeft ze alvast
    xxx
    Cindy & Dylano

    Reactie door Braem Cindy | januari 24, 2008 | Beantwoorden


Geef een reactie

