Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Een regering = 90 km/h !!!!! Pure Kafka !

Zeg hebben jullie wel enig idee hoe weinig ik mijn papa zie  ???? En nu beslissen jullie om hem nog trager te laten rijden ! Dus is hij nog langer weg van thuis ! Moet een mens daarop 192 dagen lang wachten ? Amateurs !!! Smog ! Waar smog ? Ik zie gene smog, en daarbij de aanwezige smog hangt elke ochtend aan mijn auto vastgevroren ! Ik schart die dan mooi samen en smijt hem mooi bij het ander stof. pfffff. Fijn stof men voeten ! Volle planchée ole ole ! 

december 19, 2007 - Posted by | Hoe is het mogelijk

1 reactie »

  1. Papatje toch !! Dit is om reactie vragen hé !! Als je Manontje liever wat meer wilt zien, dan moet je het niet op de 90km/h steken hé. Kom gewoon ’s avonds naar huis eten inplaats van uit te gaan eten ;-)) PS : Manon en mama gunnen je dit hoor !! Geniet er maar van XXX

    Reactie door kimdaghelet | december 20, 2007 | Beantwoorden


Geef een reactie

