Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Wij weten het !

  • Zeg papa ?
  • Ja Manon
  • Weet je al wat je voor mama haar kerst gaat kopen ? 
  • Ja ik weet het al
  • Mag ik het ook weten papa ? 
  • Ja hoor, ik ga zo een **** kopen zoals **** er één heeft, maar dan een witte ! 
  • Oh ja dat gaat ze heel leuk vinden
  • Denk je ?
  • Ja ben ik zeker van papa ! 
  • Ik hoop het ook !  
  • Zeg Manon
  • Ja papa ? 
  • heeft mama al een kado voor papa ?
  • Ja hoor hihi
  • En mag ik weten wat ?
  • Neen :p 
  • pfffff………. verwend nest !
december 19, 2007 - Posted by | Dagelijkse sleur..., Uncategorized

2 reacties »

  1. Dag papa ! Ook dit vraagt om reactie hé ! Maar je vergeet één ding : mama is niet zo nieuwsgierig als papa ! We zien wel wat de kerstman dit jaar zal brengen. Waaw…leuke cadeaukes !!

    Reactie door kimdaghelet | december 20, 2007 | Beantwoorden

  2. Hoi Papa, aan peetie moet je ook niet vragen wat de kerstman zal brengen. Peetie kan immers zwijgen als een graf. Hihi. Nog een heeeel klein beetje geduld.

    Reactie door peetie | december 20, 2007 | Beantwoorden


Geef een reactie

