Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Ouders van nu…

Die van mij vragen zich continu af wat er in mijn hoofdje omgaat. Wat denk ik, wat wil ik en wat voel ik… Niemand die het eigenlijk weet. Veel boeken weinig wijsheden… Kan een kindje hoofdpijn hebben ? Kan een baby zich alleen voelen ? Is dat verdriet nu uit honger, pijn of een emotioneel moment ? Het is zo moeilijk en zo moeilijk zal het nog heel lang zijn… Die onwetendheid lijdt tot een chronische onrust bij die ouders van me… Hoe zal het later met me gaan. En ze zijn niet alleen, herinneren jullie de videoclip hieronder nog ? 

december 22, 2007 - Posted by | Uncategorized

Nog geen reacties

Geef een reactie

