Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Korte Nacht

Maaaamaaaa !!!! Opstaaaan !!! Manontje honger… Ah meisje, mama heeft nog maar 3,5 uurtjes geslapen, doe je oogjes nog een beetje dicht ! Neen, mama ! Ikke nu flesje hebbe ! Jullie moeten maar op tijd naar bedje gaan 😉 Maar ikke zal stillekes zijn zodat papa nog een beetje verder kan slapen. Lief hé ?! Zeg mama, wanneer gaan we nog eens bij nonkel Serge ? Is de eerste keer dat ik daar geweest ben en ’t was heeeel leuk ! Iedereen was daar en ikke zoveeeeel cadeaukes eb gekreeg ! Maar nonkel Snoop is wel ne rare, ij doe mij altijd srikke en dan moet ikke wenen, da mag nie hé mama ? Maar ik eb ook op veeel shootjes moge zitte. Iedereen wou mij pakke, en omdat ik nog zo klein ben eb ik al mijn pakjes al veel vroeger mogen open doen hé ! Maar daarna eb ik in da raar bed moeten slape en dan ebbe jullie mij weer wakker gemaakt en dan moest ik in de auto en ’t was nog nacht ! Zeeegg !! Maar Manontje zeer blij en iedereen krijg nog ne dikke zoen X voor al die leuke dingen. Wanneer gaan we spelen mama ? Ooh…Manontje toch, mama moet nog bekomen hoor, straks zullen we spelen, nu eerst flesje. Ahja, mama, ben je nu blij met die witte dat papa gekocht eb voor je ?? Ja hoor Manon, heeeel blij, geef jij nog een dikke zoen aan papa hiervoor ?

december 25, 2007 - Posted by | Uncategorized

Nog geen reacties

Geef een reactie

