Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Omdat brrrrrzzzzzfwwwt ook leuk is !

Ik heb iets nieuws ontdekt, ik kan brrrrrzzzzzfwwwt met mijn mondje doen. En dat daarbij tonnen zever vrijkomen zal mij een zorg wezen ! Mama is speciaal daarvoor achter nieuwe slabbetjes geweest voor mij. Ze kan ze immers niet snel genoeg meer wassen ! Brrrrrrzzzzzzfwwwwwt ! Wat ik ook ontdekt heb is dat ik een fluitend geluid kan maken als ik inadem. En dat daarbij mama en papa denken dat ik aan het stikken ben wind ik nog veel leuker ! Ze komen dan zo naar mij gehold volledig rood van onrust en dan tover ik mijn mooiste glimlach te voorschijn 🙂

januari 3, 2008 - Posted by | Dagelijkse sleur...

Nog geen reacties

Geef een reactie

