Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Helaas Pindakaas !

Kijk dit vind ik nu hartverscheurend se ! Dit kindje heeft echt geen zin om te gaan… Uit de standaard deze ochtend :
Mexicaans kind wil niet naar school en lijmt zichzelf vast aan bed
Een Mexicaans kind heeft een wel erg originele manier gevonden om niet naar school te moeten gaan. De 10-jarige Diego gebruikte een industriële lijm en lijmde zijn hand vast aan zijn bed
De 10-jarige zocht naar eigen zeggen een goede manier om toch maar niet zijn schoolplicht te vervullen. ‘Ik bedacht dat, als ik me aan m’n bed zou vastkleven, ze me dan niet kunnen verplichten om naar school te gaan. Ik wilde immers niet naar school. De vakantie is veel beter’, verklaarde de jongen.Na enkele vruchteloze pogingen van zijn moeder om Diego los te krijgen, kwamen een medisch urgentiedienst en de civiele bescherming tussenbeide. Die slaagden er in om met een speciale spray de rechterhand van Diego los te krijgen van de metalen bedrand. De jongen raakte daarbij niet gewond.
Na de interventie mocht het jongetje nog even naar tekenfilms kijken, maar uiteindelijk geraakte hij toch op de schoolbanken, weliswaar met enige vertraging.

januari 8, 2008 - Posted by | Uncategorized

Nog geen reacties

Geef een reactie

