Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Ja inderdaad….

Papaatje weg ! Maar niet voor lang hoor lieve schat, morgen ben ik al terug thuis. – En waarom is papaatje weg ? Wel omdat mensen vinden dat papa hier moet zijn. – En waarom ? Wel euh…… ach.  Om één of andere reden vinden de mensen hier dat papa belangrijk is. Zij nodigen van allerlei mensen uit van de hele wereld die volgens hen expert zijn in immunologie (of toch een specifiek deel ervan) en brengen deze samen om hun mening te vragen.  – En wij zijn die mensen ? Wel oa. Maecker, Pantaleo, Romero, Oberdan, McHeyzer-Williams, Leroux (“Ze Big Boss”) en papa… – Ik ken die mensen niet papa ! Wel Manontje als je het wilt vergelijken met voetballers, dan zijn dat de Ronaldinho’s, Zidane’s en Beckham’s maar dan van de immunologie. En ja ook ik blijf nog altijd weigeren om aan te nemen dat ik in dat rijtje thuishoor…. Papa ziet zichzelf nog altijd als dat stuk crapuul dat liever op cafe arkanoid zat te spelen ipv naar school te gaan. Maar ja, je ziet hoe het leven veranderen kan.  Papa zit momenteel op zijn kamer in het chateau de Limellete. Een heel mooi hotel met een heel lekker restaurant. We hebben het volgende gegeten. Eerst een heerlijke carpacio van zalm (beste die ik ooit heb gegeten). Nadien een tajine van konijn (ik lust geen konijn maar dat beest was heerlijk) en als afsluiter een Moeulleux de chocolat (ik zou zeggen zoek het op het is het lekkerste stuk chocolade dessert dat er bestaat !  Enfin, het is goed zo ! De kamer van het hotel is eerder klein…. (ben echt wel beter gewend ! ). Maar proper en uitgerust van alles wat de moderne mens nodig heeft (anders kon ik dit niet ‘posten’) uiteraard. En morgen zitten we voor het echte werk in de chateau de profondval jaja van het één kasteel naar het ander zoals ge ziet! Dan moeten we onze mening geven. Wel ze zullen ze krijgen !Die papa van mij toch. Ergens vindt hij dat een hele eer, maar ergens vindt hij dit ook helemaal niet leuk… Hij is liever thuis bij mij heeft hij mij ingefluisterd…. Hij is een “work in progress” hij….  

januari 13, 2008 - Posted by | Uncategorized

1 reactie »

  1. dag papa !!! dag papa !! dag papa !! ik ben zooooo blij dat je nog aan me gedacht hebt ! maar ik lag al in mijn bedje dus ik heb het maar vandaag gezien…maar dat wil zeggen dat je straks naar huisje komt !! heb je gemist hoor papa !! xxje

    Reactie door De Fred | januari 14, 2008 | Beantwoorden


Geef een reactie

