Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Papatje wéch…

mama…waarom gaat papa straks in een otel slape ? Waarom papa nie thuis slape ? Tja meisje, omdat hij weg moet voor zijn werk. En wacht maar meid, nu is het maar voor één nachtje. Over twee weken zullen het vijf nachten zijn.  Ikke verdrietig zijn oor ! Ga jij dan met mij naar et nieuws van 7 uur kijke ? Ahja, want als papa er niet is dan kan ik niet bij hem zitte in de zetel. Maar mama, ikke zal flink zijn oor. Dat weet ik, jij bent altijd flink. Maar mama, kunnen we dan een keertje belle en smssen met papa ? Ja, meisje, dat gaan we zeker doen ! Wij gaan het met ons tweetjes gezellig maken terwijl papa centjes is gaan verdienen 😉                                          mama, ik ga papa wel misse oor, dat het maar vlug maandagavond is. Dan ga ik hem een eeele dikke knuffel geve als ij thuiskomt !   

januari 13, 2008 - Posted by | Uncategorized

Nog geen reacties

Geef een reactie

