Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Heeeeelllpp !!!! Nie crèche !!

Maaamaaaaaaaaa !!! Heeeeelllpp !!! Wa is da allemaal ??  Al die kindjes en al da lawaai ! Wéééwéé…mama, alsjeblief…ik wil naar huisje ! Maar Manontje toch, je moet niet wenen, je bent alleen maar een beetje geschrokken. Kijk, die lieve mevrouw Lilian komt je al troosten. Ok, mama, ik zal flink zijn en mijn mooiste glimlach toveren 😉 Je gaat me hier toch nie achterlaten hé mama ? Neen, nu moet je hier nog niet blijven, mama komt gewoon nog een keer om afsraken te maken. EUHH ??? wa bedoel je mama ? Tja meisje, nog twee weekjes en dan moet je hier wel blijven. Mama krijgt geen centjes meer om thuis te blijven bij jou. Mama moet nu zoals papa ook gaan werken. Maar mama, jij werkt thuis toch ook heel veel !? Euh, ja, maar als wij met jou op vakantie willen gaan en als jij mooie kleertjes wilt en lekker eten, dan moet ik gaan werken hoor ! Maarrr ik wil da nie !! Ik wil mama ! Ach meisje, kijk eens hoeveel kindjes hier zijn ? Allemaal om mee te spelen. Thuis heb je alleen maar mama, die kindjes zijn toch veel leuker ! NEE, ikke eb ook nog Doek en Fragile en Babette om mee te spele ! Sorry meid 😦 het zal toch zo zijn. Oeps mama, ikke eb ervan in mijn broek gedaan ! Oei, Manon toch, je zit helemaal onder de sch…       

januari 14, 2008 - Posted by | Uncategorized

Nog geen reacties

Geef een reactie

