Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Ok nu worden we bang…

Tot hiertoe had mijn blogje zo een 15 a 30 tal lezers per dag. Niks abnormaals, een paar familieleden, een paar vrienden en een paar verdwaalden… Maar oh jee, sinds gisteren. Niet alleen die van “de belastingen” wie het ook moge zijn…. (jawel).  Maar we worden zowaar wereldberoemd… “we are so global” !!! Sinds vandaag krijgen we bezoek van de zotste landen… Zelfs iemand van het land “unknown”… Das wellicht den oprichter van “het land van ooit”. Beroemd mensen, jawel ! En dit op een leeftijd van slechts 6 maand !!!! Oh ja voor ik het vergeet. Mijn papa heeft mij vandaag een bébépod/bumbo gekocht, SUPER LEUK (bedankt voor de tip tante Sibyl) !!!!!!  EN voor diegenen die zich afvragen waarom de titel “Ok nu worden we bang” luidt…. Hebt ge wel gezien dat vandaag 4% van de bezoekers “ollanders” waren !!!!! Volgens hem zijn we opgemerkt door één of andere duistere internet bende en zijn die ons aan het schaduwen nu… Maar laat ze maar komen ik heb mijn fruitpaplepel al in de hand, kom maar op dat ik u een oog uitschep !  

Num Perc. Country Name  
drill down 428 91.26% Belgium Belgium
drill down 18 3.84% Netherlands Netherlands
drill down 8 1.71% United Kingdom United Kingdom
drill down 5 1.07% Germany Germany
drill down 4 0.85% United States United States
drill down 1 0.21% Unknown
drill down 1 0.21% Switzerland Switzerland
drill down 1 0.21% Canada Canada
drill down 1 0.21% Denmark Denmark
drill down 1 0.21% Australia Australia
drill down 1 0.21% Portugal Portugal

 

januari 16, 2008 - Posted by | Dagelijkse sleur... | , ,

Nog geen reacties

Geef een reactie

