Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

6 maand of 36 jaar ?

2 verjaardagen op 3 dagen tijd. Maw. het is groot feest. Ikzelf werd gisteren officieel 6 maand ! Jawel een half jaar zowaar. Om het in de juiste context te zien : ik heb een 156ste van mijn leven opgebruikt ! (rekening houdend met de gemiddelde levensverwachting van de belgische jongedame). En morgen wordt mijn allerliefste mama 36 jaar !!!! Joepie Jee Jee ! En inderdaad mijn mama heeft dus een 2,17 van haar leven opgebruikt. Maar we zijn allebei nog lang niet aan ons hoogtepunt hoor ! “The Best is Yet to come !”.

Dikke proficiat mama en je krijgt van mij 36 dikke zoenen !!!!!!!xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 

(nu vraag ik mij iets af se…..) 

januari 26, 2008 - Posted by | Uncategorized

2 reacties »

  1. Koekoek lief Manontje ! mama wil je ook vele kusjes geven voor je “6 maanden” verjaardag. Vang ze maar XXXXXXXXXXXXXXX….XXXXXXX
    Maar eigenlijk krijg jij zowiezo al elke dag veel xxxjes hé ! Je moet daarom niet jarig zijn hoor ! Mama ziet je graag !
    Enne, wat vraag jij je nu af ? Ben echt nieuwsgierig !

    Reactie door mama | januari 26, 2008 | Beantwoorden

  2. Hey jarige,

    Langs deze weg een heel gelukkige verjaardag aan je mama, verwen ze maar eens goed hé op zo’n dag!
    Nu ja, als je jouw mooie glimlach laat zien is zij waarschijnlijk al heel tevreden (en uw papa ook natuurlijk)
    Profiteer samen nog van deze mooie zonnige dag.
    Want morgen is het D-day voor jullie allemaal!
    We zijn benieuwd naar jouw avonturen met de andere kindjes!
    Vele groetjes
    Nonkel Snoop & tante Beth

    Reactie door nonkel snoop & tante beth | januari 27, 2008 | Beantwoorden


Geef een reactie

