Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

The day after tomorrow….

 

Nu wordt het pas helemaal ok. Nu moet ik morgen niet alleen terug naar de creche, maar als ik terugkom is die vader van mij weg. Weg gedurende 5 dagen aub. Weg naar dichtbij ? Neen, niet dichtbij, maar verweg… Zogezegd om te gaan werken… Om te gaan skieën ja ! Naar La Plagne gaan werken ten midden van het winterseizoen, dat geloof je nu toch zelf niet ! – Jawel Manon om te gaan werken. -En wat ge je daar dan gaan werken dan zo ? (Spreekt een beetje gelijk Samson)- – Wel Manontje ik ga naar een wetenschappelijke meeting (papa spreekt een beetje gelijk Gertje). – Wetenschappen mijn voeten ja  -Echtwaar het is de meeting van MASIR  –Laat me niet lachen…- Allez, een beetje om te skieën ook zo van 12 tot 4 maar al de rest werken ja’s Avonds ook ?  – Neen dan is het diner hee  – Voila, net wat ik bedoel, feesten en skieën ja… En daarvoor laat jij mij en mams hier in de kou ?- Ik denk eigenlijk dat het daar kouder is dan hier Manon  – Mama kom me helpen want ik ga hem iets doen !!!!!!  En zo stelt papa zich de gesprekken voor die we binnen enkele jaren in het echt gaan houden hij en ik… In de realiteit ga ik hem missen en hij gaat mij nog veeeeeel meer missen….

januari 29, 2008 - Posted by | Dagelijkse sleur..., Hoe is het mogelijk | , ,

Nog geen reacties

Geef een reactie

