Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Waar is mijne papa ????

Amaaaiii, weer zo’n dagje ! Ikke moest deze morgen weer zo vroeg uit mijn bedje ! Mamatje, wa ebeurd er toch allemaal ? Oesje, mama eeft mij weer afgezet bij de kindjes. Boem patat, ikke zal et maar ondergaan zeker ? Maar ik weet da mama of papa mij toch weer kome ale dus ben ik flink. Spele, ete, slape, spele, ete,…aha ! Ik zie mijn mama kome ! Joehoe, ik mag naar uisje en dan kan ik straks met papa naar ’t nieuws kijke. Geeeeuwww, ik is wel moekes. Mama, wanneer komt papa ? ij is een beetje laat hé ? Of eeft ij em verstopt ? koekoek papa, waar ben je ? Waaaattt ? Papa komt nie naar uisje ? Wheeeeeiii ! Ik wil mijne papa ! Ok mama, ik ga naar mijn bedje en met mijn oogjes dicht zal ik mijne papa zien ! Slaaplekker papatje, xxxje !

januari 30, 2008 - Posted by | Uncategorized

Nog geen reacties

Geef een reactie

