Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Peetie !! Joehoe !!

Aloo !! Is al een ele drukke week eweest. Gisteren ben ik bij Peetie en tante crispplaat eweest ! Tja, mijne papa was nog ni thuis, mijn mama moest gaan werken en de crèche is egsloten op zaterdag. Dus ebbe kik geluk da ikke z’on lieve Peetie eb die voor mij wou zorgen. Xje aan Peetie en tante crispplaat ! ‘k was wel een beetje moe van eel de week met de kindjes te spele dus eb ik veel geslape bij Peetie, maar ik eb ook in de grote bed moge spele en met Deantje. Tante crispplaat eeft gezegd da ikke eel flink ben geweest en da ikke alles eb opgegete ! Tante Beth eb ik ook gezien, ik vind da een lieve en Tina en Vicky ook natuurlijk ! Ze ebben allemaal een beetje voor mij gezorgd.Deze nacht eb ik mama elk uur een beetje wakker gemaakt, ik voelde mij nie zo lekker. Sorry mams, ikke weet da je ook eel moe was…Mama eeft wel deze morgen gezien da ikke een snotneus eb. Maar ik ga nie ziek worden oor ! De buis die mama in mijn poep steekt eeft gezegd da ikke nie warm ben. Die beestjes ga ikke allemaal uitniezen ! En morgen mag ik thuisblijven joehoe !! Ik zal blij zijn als mijne papa uisje is, want ik mis em zo !

februari 3, 2008 - Posted by | Uncategorized

Nog geen reacties

Geef een reactie

