Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Ik moet BB-zitten

Mensen vandaag sta ik voor een zware taak ! Voor het eerst in de geschidenis moet ik vandaag helemaal alleen op Papa letten ! Mama kan niet voor hem zorgen dus moet ik het doen. Heb dan ook de creche afgebeld en gezegd dat ze daar vandaag zonder Manontje hun plan moeten trekken. Maar ik moet toegeven papa is flink. Toen hij me in bad stak heb ik me wel een beetje boos gemaakt omdat hij er een beetje onhandig mee was. En zijn flesje deze ochtend smaakte niet echt lekker dus heb ik om hem een plezier te doen er 70cc van gedronken maar meer dan dat kreeg ik niet over mijn hart. Ook dochterliefde heeft zijn grenzen. Om 10 uur zag ik dat hij zich bezig kon houden met zijn tikkeldoos en heb ik een dutje gedaan. Hierna heeft hij voor mij gekookt (allez zegt hij, want ik proefde onmiddellijk dat het delhaize was die gekookt heeft) en dat was heel lekker. Hierna heb ik even getest of hij een pampertje kon verversen, de heel vuile dan. Al bij al deed hij het niet slecht, maar er is er toch nog één die het beter doet en dat is mijn mama. Dat ze maar snel terug naar huis komt…..

februari 4, 2008 - Posted by | Dagelijkse sleur... | ,

Nog geen reacties

Geef een reactie

