Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Kinderkledij en eenvoud

Kinderkledij is leuk, heel leuk… Vele mamatjes en papatjes herbeleven er hun jeugd mee. Het is alsof ze met popjes spelen. Maar hoeveel ouders houden ook rekening met de manier waarop je je kindje daarin moet worstelen ? Te weinig vrees ik. Mijn papa heeft vandaag de grootste moeite gehad om mij mijn truitje over het hoofd te wringen, iets waar ik helemaal niet van hou en waarvoor ik dan ook mijn keel open zet…. Oplossing papa…. hals van het truitje aanpassen…. iets kindvriendelijker dan het hoofdje aanpassen…. Dank u papa ! ‘T is toch waar zeker …..

februari 16, 2008 - Posted by | Hoe is het mogelijk |

2 reacties »

  1. Dag Manon!

    Zo te horen heb je de strubbeling met het truitje toch overleefd. Wees gerust je papa heeft nu een les geleerd voor de volgende keer. Al doende leert men!
    Gaan jullie vandaag ook genieten van het mooie weer?
    Wij gaan waarschijnlijk richting kust samen met onze hondjes Rex en Senna. Zo kunnen ze eens vrij ravotten op het strand! Maar eerst moet nonkel snoop thuis geraken van de voetbal van je neefje Dean. Voetbal hé ;o)
    De groetje aan je mama en papa en tot binnenkort.
    tante beth xxx

    Reactie door tante beth | februari 16, 2008 | Beantwoorden

  2. Wij weten nog niet wat we gaan doen. Momenteel zit papa nog in pyama en gaan we sebiet groentenpap eten ! Daarna zien we wel. Want ik ben nog steeds beetje ziekjes…. Gisteren is mama naar huis moeten komen om mij van de creche te halen omdat ik te ziek was. Nog maar eens bij dokter traentje geweest…

    Reactie door manonclement | februari 16, 2008 | Beantwoorden


Geef een reactie

