Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Over confusius en niet begrijpen…

Weet u nog enige tijd geleden hoe verwonderd we wel waren over al dat buitenlands bezoek aan onze site ? Wel net zo onverwacht het gekomen is, zo onverwacht is het gegaan… Niks van buitenlanders niemeer, al in geen 3 dagen een niet belg of niet nederlander gezien hier… Raar, zowaar… Heel, raar zowaar… Het internet bewandelt vreemde paden als ge het mij vraagt, maar dat doet ge eigenlijk niet. Enfin soit, ik zal het u dan toch zeggen (U mag nu luidkeels “augmagaud” roepen, ’t schijnt in te zijn dat te roepen).  Enige tijd geleden poste ik een berichtje over het feit dat mijn schoonfamilie, enfin mijn grootouders want ik ben het Manon die dit schrijft natuurlijk, een beetje op de Adams Family lijken… En ik heb daar toen een fotooke bijgezet. Nu blijkt dat het dat fotooke was dat zo populair was, want da fotooke is nu nie meer te zien en de buitenlanders komen nemeer…  Maar jawel da prenteke staat hier wel nog zenne… Verwa komen ze dan nemeer ? Omdat Goegel ons nemeer adverteert de nozems tiens ! Zou zo ne keer iets anders moeten zetten da populair is hee… Maar watte ? Ne foto van Manon ? Neen, die staan er al heel veel op en da helpt niet… Ne foto van papa ? Hum…. No comment. Ach diegenen die hier komen die verstaan nu tenminste wat er staat, want kon mij moeilijk inbeelden dat die japonezers hier veel plezier hebben beleefd eerlijk gezegd… Ge vraagt u wellicht af of ik niet wat veel tijd op overschot heb met al mijn gezever hier. Wel geloof mij er zijn er die nog veel nuttelozer dingen doen. ZIe maar hieronder voor een liedje dat volledig met Windows XP geluidjes werd aangemaakt…. (AugmyGaud….) 

februari 18, 2008 - Posted by | Uncategorized | , ,

Nog geen reacties

Geef een reactie

