Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

En een TV gids ?

Vantegenwoordig vind je alles op het webbernet. Van beschrijvingen van restaurant tot online zelfmoord gidsen… Maar wat je niet vindt is een deftige TV gids… Ja, Ok, Telenet heeft er eentje maar dat is hetzelfde dat uit mijn digicorder komt en verder dan een half afgekapte titel zie je daar niet in staan. Ik wil er zo eentje gelijk uit de Humo zo met prentjes om naar te kijken en zo… En met een subjectieveling die er zijn gedacht bij zet in sterretjes zo… Ja ik wil ook nuttige dingen op het webbernet vinden… Weet u een goede online tv gids ?  

En dan liefst ook met een zoekfunctie waarik zo kan typen “musti” en dat ik dan een lijstje krijg met waar en om hoe laat ik naar musti kan kijken deze week. Of hetzelfde met “koken” dan kan mijn papa zien waar alle kookprogrammatjes zijn… Alee da kan toch zo moeilijk niet zijn om dat te maken ? En als ge daar dan reklaam op zet dan kunt ge er nog mee rijk worden… Maar wedden dat die snoodaards van televisie die informatie niet zonder betaling willen vrijgeven ?

Enfin ik wacht op uw suggesties want ik weiger naar familie te kijken vanavond !

februari 26, 2008 - Posted by | Uncategorized | ,

Nog geen reacties

Geef een reactie

