Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Joepiiii…mama-dag !

Allooo !! Vandaag was mama-dag ! Dan begint mijn dag goed want dan kan ikke een beetje langer slaapkes doen. Als we papa dada ebbe gezegd zijn we naar bove gegaan, mama wasjes doen hé !! Amaai, da duurt wel zijne tijd oor ! Ga ik ook zo worden ? En na al die nattigheid, als mama proper is, dan begint ze altijd te shildere op aar gezicht ! Euhh ?? Waarom dan wasjes doen ??Daarna was ik ook aan de beurt, maar eel efkes maar, mag nog nie veel wassen voor mijn pokken hé ! Na mijn badje eb ik naar Baby Bright gekeke terwijl mama de boel al een beetje aan het proper make was… MMmmm, dan eb ik patatjes gekrijgt, alles op oor ! En nog met mama gespeeld voordat ik mijn shooneidsslaapke ben gaan doen. In de namiddag eeft mama gezien da mijn eerste twee tandjes er echt wel aan et doorkomen zijn, haha, dan kan ikke bijte !! Af en toe doet da wel eeeel veeel pijn oor ! Ik eb dan met mama om boodsjappe mogen gaan. EN… ikke mocht voor de eerste keer in da zitje vooraan in de kar !! Joehoeeee… nog een keertje mama ! Ikke vond da eel WIJS ! Thuis ebbe we nog boekjes geleze en gerollebold. Papa zal sebiet thuis kome en zo is mijnen dag ook alweer bijna gedaan. Dada XXXJES !!!

maart 4, 2008 - Posted by | Uncategorized

Nog geen reacties

Geef een reactie

