Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Van Star Wars en Manon…

heb ik jullie al verteld dat ik vorige week samen met Dean naar de Star Wars expo ben geweest ? Neen ? Wel dan doe ik dat nu. Oh ja we namen ons papa (mijn papa en ook peetie dus want dat is Dean zijn papa) en mijn mama ook mee want die zouden hun anders thuis toch maar verveeld hebben….’t was wel een beetje donker daarbinnen maar er liepen allerlei lieve mensen rond. Zo werd ik even aangestaard door Princess Leia en ik heb dan maar mijn mooiste “a da” bovengehaald…

 

En ze hadden daar knuffelbeertjes ook, volgens mijn papa zijn dat “ewoks”….

 

 Dean op zijn beurt mocht op de foto met deze lieverd….

 

maart 9, 2008 - Posted by | Uncategorized | , , ,

Nog geen reacties

Geef een reactie

