Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Mijn Restaurant : Alle maskers af….

De officiele start of de restaurant geopend voor klanten. Behalve Matizze dan, die was niet geopend… Maar er stond geen volk voor de deur… Helemaal niet en David had ook niet gezien dat er volk voor de deur stond… Want het was 3 uur geworden en da was laat om zo vroeg te zijn… Arme mensen, de horeca zal jullie hard maken want het zal vaak 3 uur zijn en dan weer vroeg. Heb eigenlijk de idee dat matizze enkel en alleen drijft op het enthousiasme van zijn eigenaars en vooral de capaciteiten van hun chef… Luister naar mijn woorden, die chef gaat hun nog ne lelijken toer lappen. Die vraagt binnen de kortste keren famues opslag en bye bye rendabiliteit dan…  Maar enfin soit, wat hebben we geleerd vandaag ? (Zou Piet zeggen).

  1.  Lins en David lopen naast hun schoenen momenteel
  2. The Silly Pepper gaat al roeiend ten onder
  3. Ons Micheline vond het een drama, wij ook…
  4. In Hasselt staan er naast pannen ook POTTEN in de keuken
  5. De Charlekijn draait soepel…. behalve de geschifte creme brulee dan..
Kijk, ik wil mijn uiterste best doen, maar ik heb het voor Gent. Ze zijn gewoon sympathiek en hebben lak aan al de rest of om het begrijpbaar te maken voor de anderen : Zij kijken enkel naar zichzelf… En zien dat het goed is… Trouwens fijn staaltje peoples managment dat Chris tentoonstelde bij de Jules van de afwas… Die man is inderdaad een geboren restaurateur. De vraag is echter zal het op kosten van de vtm zijn ? 
april 3, 2008 - Posted by | mijn restaurant | , , ,

2 reacties »

  1. Ik ben wel eens benieuwd wie er als eerste gaat afvallen…

    Reactie door Sid Frisjes | april 6, 2008 | Beantwoorden

  2. “Mijn Restaurant!”: de sites…

    Vandaag laten we Davy Delbeke, een huidig MCT en toekomstig Devine-student aan de Hogeschool West-Vlaanderen, een blik werken op de sites van de deelnemers aan het “Mijn Restaurant!“-programma op VTM. Alle restaurants beschikken over een bu…

    Trackback door Communicatiemannen | april 12, 2008 | Beantwoorden


Geef een reactie

