Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Vandaag bij de bakker…

  • ZIj : Goedemiddag
  • Ik : Goedmiddag
  • Zij : En wat mag het zijn
  • Ik : Vier croissants aub
  • ZIj : En wat wilt ge der bij ?
  • Ik : Huh ? 
  • Zij : Welke koek wilt ge derbij, ge krijgt er ééntje gratis bij
  • Ik : Goh, niks merci heb meer of genoeg met 4
  • ZIj : Allez das jammer tis vandaag 3 plus 1 gratis
  • Ik : Wel geef mij dan 3 croissants en de vierde erbij
  • Zij : Ah neen he mijnheer ge hebt er vier gevraagd
  • Ik : …..
april 4, 2008 - Posted by | Hoe is het mogelijk | ,

Nog geen reacties

Geef een reactie

