Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Bijna exclusief : Charlekijn verliest !

Gelezen bij .Beau vandaar “Bijna” exclusief…

De Charlekijn heeft de stemming verloren en gaat ten onder. Met spijt beste vrienden, met spijt… En ik kan Beau zijn stelling wat betreft de onterechte kartelvorming volledig onderschrijven… 

Nu blijft natuurlijk de vraag, is dit de waarheid ? Is het waar dan is het jammer, is het een leugen dan is het een grote leugen…. Maar dan zijn we wel blij ! Want dan blijven ze open ! 

 

april 17, 2008 - Posted by | mijn restaurant | , ,

6 reacties »

  1. kan niet!!!!!!!

    Reactie door lauwe | april 17, 2008 | Beantwoorden

  2. Ach… ik ben zelf van Gent, maar ik vond Kris zo arrogant. Ik ben blij dat hij eruit is want hij is slechte reclame voor Gent.

    Reactie door Jos Claes | april 17, 2008 | Beantwoorden

  3. als dit een ‘eerlijke’ wedstrijd is dan mogen ze ook eens zeggen met ‘hoeveel’ stemmen Gent dan wel verliest. Is dit eigenlijk onder toezicht van een of andere deurwaarder?
    Ik ken dat die SMS geldklopperij…
    na alles toch tof dat Jelle een 2de kans krijgt. Charlekijn doet toch zijn deuren terug open na de wedstrijd, dus geen probleem.

    Reactie door sjaak | april 17, 2008 | Beantwoorden

  4. […] nu. Er zijn maar twee waardige kandidaten over. En dat zijn Jelle en Yvan…  Lees ook :  Bijna Exlcusief : De Charlekijn verliest Charlekijn begeeft onder manipulatie vtm […]

    Pingback door In Memoriam : De Charlekijn… « Manon Clement’s Blog | april 17, 2008 | Beantwoorden

  5. […] Bijna Exclusief : De Charlekijn sluit […]

    Pingback door Mijn Restaurant : Duidelijke afspraken ! « Manon Clement’s Blog | april 18, 2008 | Beantwoorden

  6. Slechte verliezers?

    Reactie door bleu | april 19, 2008 | Beantwoorden


Geef een reactie

