Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Druug Bruud….

Sinds enige tijd krijg ik nu om 18 uur niet langer een fles maar schelle druug bruud ! Omdat ik moet leren boterhammen eten dus naar het schijnt… Ik weet niet wat u daar van vindt maar ik vind dat nogal aan den droge kant en niet echt lekker… Meer het is grof druug bruud. En net zoals papa opteer ik uiteraard liever voor de ongezonde versie, voltarwe witbrood… njammie. Maar niet dus… 

Resultaat, ik steek een stukje brood in mijn mond en spuug het dan weer uit. en ik blijf zo verder en verder proberen… Gevolg een stoel en vloer vol met kruimeltjes brood….

april 17, 2008 - Posted by | Dagelijkse sleur... |

Nog geen reacties

Geef een reactie

