Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Mijn Restaurant : Duidelijke afspraken !

We vragen ons af wanneer de eliminatie eigenlijk werd opgenomen. Gezien het feit dat het tijdens de aflevering regende kan dit inderdaad enkel en alleen maandagavond zijn opgenomen. En indien dit waar is stellen we ons toch enkele vragen. Zijn er nog mensen die maandag en dinsdag SMS’jes hebben verstuurd ? En waarom werd er in de uitzending van dinsdag niet duidelijk gezegd dat stemmen niet meer kon?? Of hebben we dit gemist ?  Voor alle duidelijkheid sms’en kon nog want wij kregen hier zelfs dinsdagavond nog een ontvangst bericht. De rode knop van telenet deed het dinsdag inderdaad niet meer. Is er hier sprake van een misverstand of van platte commercie… Hallo Proximus ? Hallo VTM ? Enige verduidelijking om misverstanden te vermijden is welkom…

 

Lees meer over Mijn restaurant hier : 

In memoriam : De Charlekijn

Bijna Exclusief : De Charlekijn sluit

Charlekijn begeeft onder manipulatie van vtm ?

 

april 18, 2008 - Posted by | mijn restaurant | , ,

2 reacties »

  1. als je u baseert op de regen .. komaan, allee ik weet ook niet wanneer t op genomen is, ma als het bij mij thuis niet regent wil dat niet zeggen dat het elders ook niet regent he ..
    da kan zelfs op 3 km verschillen qua afstand ..
    dinsdag hebben ze trouwens toch nog gezegd dat je kon stemmen tot 23u .
    ik denk dat het dan dinsdagavond gebeurd is .. zo een stemmen zijn redelijk snel geteld, en er was oo kniet meer super veel volk in de restaurants op dat moment, dus ik denk gewoon dat da rond een uur of half 12, 12 uur opgenomen is …

    Reactie door karo | april 18, 2008 | Beantwoorden

  2. Beste,

    Ik ben in restaurant d’Hoogeschool gaan eten, en heb verduidelijking gevraagd aan Micheline.
    Volgens haar zit er op de normale uitzendingen een 2 tot 3 dagen tussen opnames en uitzending.
    De sluiting van een restaurant echter wordt ongeveer live uitgegeven.
    Dus hier kan een halfuur tijdsverschil opzitten, meer niet.

    Groetjes..

    Reactie door Daems Maxom | mei 18, 2008 | Beantwoorden


Geef een reactie

