Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Belastingen !

Voor diegenen die het net als ik vergeten waren ge moet uw belastingen nog invullen. Aangezien wij het weten hebben ik en papa dit dus gisteren ingevuld. Maar ze moeten weten wat ze willen he. Eerst probeert ge die creche dinges in te brengen maar dat gaat niet want dat is voor volgend jaar. Dan brengt ge mama haar 17 verschillende weddes in (werkgever, RVA, ziekenkas, en wa weet ik nog allemaal van na de bevalling) en merkt ge dat die geen voorheffing heeft betaald. Om de plakker op de wonde te leggen krijgt ge wel 480 euro extra belasting vrije som omdat ge een kindje hebt dat niet naar de creche is geweest… 

Papa heeft me gezegd dat indien hij had geweten dat ik maar zo weinig ging opbrengen dat hij het niet zou gedaan hebben. – Wat niet gedaan papa ? De kraan laten openstaan ?

juli 1, 2008 - Posted by | Uncategorized | , ,

Nog geen reacties

Geef een reactie

