Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Flickr ?

IMG_7911, originally uploaded by frederic.clement.

De meeste onder ons maken ondertussen gebruik van een online fototool om onze foto’s te bewaren of ze te posten op een blog. Ik begin me echter vragen te stellen. De foto’s zijn ‘de facto’ pubiek zichtbaar. Er staat duidelijk bij dat je ze niet kan en mag gebruiken maar jan en alleman kan ze bekijken. Zo merkte ik dat de reeks foto’s van Manon die ik gisteren heb gepost reeds door enkele personen allemaal stuk voor stuk werden bekeken. Indien dit mensen zijn die we kennen heb ik daar geen probleem mee. Bij vreemden vind ik dat toch maar een beetje ranzig. Dat je enkele foto’s bekijk ok… maar de volledige reeks….

juli 18, 2008 - Posted by | Uncategorized

2 reacties »

  1. ai, ik pleit schuldig. geïntrigeerd door haar mooie kroontje wou ik de foto eens groter bekijken… (maar zonder creepy bedoelingen…) Maar het is waar, een mens zou vergeten hoe ww het www wel is… Bij deze mijn excuses.

    Reactie door moeferkoe | juli 21, 2008 | Beantwoorden

  2. Gij moogt dat !

    Reactie door manonclement | juli 26, 2008 | Beantwoorden


Geef een reactie

