Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Back To School…

Omdat verlof een beperkt goed is voor beiden vader en moeder maar niet voor crechemadammen (grapje hoor het is hun gegund). Dienden we voor deze week een andere oplossing te bedenken. Dus werden het de bobonne en de (bo)bompa. 

Aangezien hun huisje heel dicht bij papa’s werk ligt lag de vervoersverantwoordelijkheid bij de vader vandaag. Vroeg vertrokken met een hele santeboetiek voorzieningen en accessoires. Eens daar aangekomen alles uitgeladen en Manon…. Oei, Manon werd er zich opeens van bewust dat ik ze daar ging achterlaten en klampte zich heel hard aan mij vast en zette het op een huilen. Mijn papahartje brak bijna zowaar. Ik moet toegeven de eerste keer dat ik alleen bij mijn schoonouders diende te blijven zag ik het ook niet echt zitten moet ik zeggen….

Enfin, ‘z avonds bleek dat ze het toch wel goed had gesteld, everyone happy and blij newaar…

augustus 4, 2008 - Posted by | Dagelijkse sleur... | ,

1 reactie »

  1. Een award voor een superblog!

    Reactie door moeferkoe | augustus 6, 2008 | Beantwoorden


Geef een reactie

