Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Ne Watte ? Nen Awaart !

Nen Blog-Award Hebde gekregen ! – Wat is da ? – Awel zo gelijk nen Oscar of nen Cesar van de films. – Ahja. En moetek nu naar voor gaan en spietschjen ? – Baneeg. – En van wie heb ik dien awaart gekregen ? – Van Moeferkoe. – Moeferwie ? – De die, die naar al de foto’s kijkt. – Ahja, de die. (Om u een idee te geven hoe een conversatie ten huize Clement er aan toe gaat bij deze onmenselijke temperaturen). Is da nu een weer om iemand te nomineren….

Wij danken Moeferkoetje dus hartelijk voor al dit onterecht eerbetoon !

En nu moet ik dus zelf 7 blog’s nomineren of wa ? Ken ik geen 7 blogs begot…. Hoe moet een mens hier nu aan beginnen… Zijn er eigenlijk die nog niet werden genomineerd ? Ik denk het niet, wij zelf waren ongeveer de laatsten vrees ik… Maar zoals ge weet : de laatste…. hahjah, ge moogt gerust zijn !

Enfin, alsnog een poging om enkele, naar mijn subjectieve, maar daarom niet minder interessante mening, uitschieters naar voren te schuiven :

Huug en Druug : Omdat hij een beetje (veel) geschift is in mijn ogen, en das reden genoeg. En omdat hij het niet heeft voor de ‘tjeven’ ! En omdat ik ook mannen wil nomineren tussen al da “wijvenblog” geweld !

Lime : Gewoon omdat ik ze graag lees… Bipolaire – emotionele rollercoaster, maar vlakaf vanuit het hart geschreven zoals we het graag hebben newaar… (werkt wel aan de verkeerde Universiteit…).

Zogdingens : Wegens de meest originele manier om een iPhone aan uw madam te vragen “Mijn GSM begint te mankeren, zou er iets deftig op de markt zijn…” Hilarisch, soms, soms ook verschrikkelijk saai van onderwerp maar wel steeds ludiek geschreven met de nodige knipogen…

Moeferkoe : Omdat ze mij nomineerde, weinig origineel als reden om te nomineren maar wellicht de meest gebruikte reden in dit gedoe. Voor de rest een nuchtere maar ludieke kijk op leven en verse dochter (is trouwens kattenhaatster 😉 )

TOTC : Wegens super geschreven en heel leuke 365 fotoblog erbij. Schrijft nu professioneel (en terecht) voor een “wijvenblad”. “Wijvenblogs” lezen OK, Wijvenboekskes kopen… Das erover sorry. Behalve om op ’t WC te lezen… als den Humo op is.

En wel, ik vind geen 6e en 7e die het waard zijn, of heb geen goesting om verder te zoeken, sorry voor diegenen die ik onterecht over het hoofd gezien heb….

Awards, man man man… wat ze allemaal niet uitvinden vantegenwoordig…. En reglementen dat is zo ons ding niet als we zelf niet mogen schrijven…

augustus 6, 2008 - Posted by | Uncategorized | ,

1 reactie »

  1. Ha! Merci!

    Reactie door Hugues | augustus 10, 2008 | Beantwoorden


Geef een reactie

