Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

The Block Hoegaarden : Het voorwoord…

Enkele correcties aangebracht na interpelatie (Zie onder) :

Eindelijk beste vrienden is de tijd van pruimen voorbij ! Eindelijk terug reality TV ! Volgende week op VT4 “The Block Hoegaarden”, jawel ! Alweer een 10-tal mensen die we openlijk mogen bekritiseren en afbreken omdat zij overtuigd zijn van hun kunnen en wij niet. Of is dat nu weer te negatief?

Ach met bijna tranen in de ogen van het lachen denk ik terug aan de vorige edities… “He Martine ?, Ja Roland…”. U weet het nog de winnaars die continue met het hoofd tegen alles aanliepen of van hun ladder vielen. Puur genieten was het. De strijd met de jonge koppels met daarin Bruno de wilde Oostendenaar (Ja, idd, alweer daar ja). Bruno die overal bruine lambrizeringskes hing en dat “zuk schone” vond… En dat homo-koppeltje waar zij (allez ja) postbode was en hij stoefer… Man man man nie te doen…

Nadeel Voordeel van The Block is… Laat ons eerlijk zijn Hans Otten. Op zen zachts uitgedrukt de grootste maar tevens leegste doos en machtigste televisiepresentator van vlaams televisieland. Ik kan me echt niet herinneren dat de mens ooit een zinnig woord heeft gesproken de man een minder dan schitterend programma presenteerde. Nog een Voordeel alweer, ons Hanne, “La troonbeeckx”. Er komt ook geen zinnig woord uit… maar dat is in dit geval absoluut van minder belang. Ge luistert toch ook niet naar uw behangpapier newaar. ’t Moet schoon zijn… “stief skoone” En dat is het ook… En allemaal echt en al niks ingeplant naar dat het schijnt.

De Digicorder staat al gerpogrammeerd beste vrienden. Moge de lomspte winnen en de domste het langst blijven ! En voor volledig objectieve en enkel op feiten gebasseerde commentaar, here is the place !

Ne mens moet hier nogal corrigeren zenne… (zie reacties op dit bericht)

augustus 27, 2008 - Posted by | The Block Hoegaarden | ,

7 reacties »

  1. Beste Manon,

    Leuk dat je uitkijkt naar The Block. Helaas kan ik je niet meer melden aangezien ik “Op zen zachts uitgedrukt de grootste maar tevens leegste doos van vlaams televisieland ben. Ik kan me echt niet herinneren dat ik ooit een zinnig woord heb gesproken”

    Bedankt voor het compliment en ik zal de groeten doen aan Hanne. Jij geile vos. 🙂

    Hans Otten

    Reactie door Hans | augustus 28, 2008 | Beantwoorden

  2. Wordt vervolgd 🙂

    Reactie door manonclement | augustus 29, 2008 | Beantwoorden

  3. […] Lees ook : The Block Hoegaarden : Voorwoord […]

    Pingback door The Block Hoegaarden : The kick of « Manon Clement’s Blog | september 4, 2008 | Beantwoorden

  4. Hey ik volk the block ook nauw
    kunnen jullie geen spel verzinnen zodat alle bewoners verplicht zijn samen te werken in plaats van elkaar de duivel aan te doen?

    Reactie door maxine | september 21, 2008 | Beantwoorden

  5. zijn dus alle deelnemers enkel dom en/of lomp? 🙂

    Reactie door Erwin... van het eerste jaar.. | september 27, 2008 | Beantwoorden

  6. Maar neen… Zie het relatieve ! Mensen die deelnemen aan programa’s waar ze niet alleen een som hopen te winnen (die eigenlijk voor het gepresteerde belachellijk laag is, reken eens wat een aannemer zou rekenen….)maar tevens bekend hopen te worden… Maw. die dus het ultieme in hun leven vinden op straat herkend te worden als een deelnemer van een reality show….
    Neen die zijn helemaal niet lomp, helemaaaaal niet dom….

    En zonder persoonlijk te proberen worden… kijk naar dit jaars deelnemers uit Antwerpen, helemaal niet lomp of dom hoor. Zelfs helemaal niet arrogant, onbeleefd en onbeschoft. Echter crème’s van mensen…. Ik moet me inhouden of ik nodig ze uit om te komen dineren.

    Voor alle eerlijkheid ik heb de eerste 2 seizoenen niet gezien !

    Reactie door manonclement | september 30, 2008 | Beantwoorden

  7. Dag manonclement. In het eerste jaar werd ook wel gekibbeld en, mea culpa, ik heb me daar ook een tweetal keer
    zwaar boos gemaakt.
    Maar als ik zie wat nu allemaal gebeurt dan wordt bijna ik rood van schaamte..

    Reactie door Erwin... van het eerste jaar.. | oktober 2, 2008 | Beantwoorden


Geef een reactie

