Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Het project : Deel I

Sinds enige tijd speelt het in mijn hoofd. Mijn allez, Ons, project. Het draait om vakantie, net zoals al de rest van mijn leven eigenlijk. Dit jaar gingen we met Manon naar het zuidge Rhodos, mooi en leuk maar niet echt een vakantie die ik anders nog zou boeken. Om u een idee te geven van wat het er voor was : Thailand, Borneo, jamaica, New York, US West Coast etc… Maar nu vonden we het slimmer het een beetje rustig aan te doen. Maar nu is er het project. We hebben de ideale vakantie gevonden om samen met Maon alweer op groot avontuur te gaan. De geplande datum : Juni 2009. Jawel komende zomer. jawel met een kind van slechts 2 jaar oud. Manon zal gerust haar middagslaapje kunnen doen, het is veilig en we gaan dingen zien die de meeste mensen nooit in hun leven zullen zien.

Waarheen vraagt u ? Ik hou het nog even een verassing. Ik wil wel volgende tips geven : Er zijn bergen, er zijn vulkanen, er is zee, er is bos, het is er niet te warm, het is er niet te koud, het is er hemels mooi en het is ongeveer 20 uur vliegen….

Iemand een idee ? 🙂

september 7, 2008 - Posted by | Het project |

Nog geen reacties

Geef een reactie

