Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Figaro ! Figaro !

Weet u nog die mooie dochter van mij, blauwe ogen, mooie kleertjes, blonde haren,… een mannenverslindster to be…

Ze is niet meer. Nu geen paniek, mijn dochter (zijnde Manon) is er nog, maar dat mannenverslinden zit er niet echt meer in. Toch niet in de nabije toekomst…

Mama is er mee naar de kapper geweest…. Toen ik thuiskwam (Manon sliep nog) zei mama : “’t is schoon ze haar haar, maar ’t is wel kort. Och ja, dienen caré dat ging toch niet lukken”.

En toen werd Manon wakker…. Een afgeknaagd rattenbeen heeft er niks aan….

Neen ik zet geen foto, ik krijg het nog niet over mijn hart.

september 30, 2008 - Posted by | Hoe is het mogelijk | ,

Nog geen reacties

Geef een reactie

