Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

La punaisse …..

U weet wel, die cardiac arrest momenten. Je voelt je laatste hartslag en wacht op de volgende hartslag die nooit lijkt te komen. Vandaag was er weer zo eentje…

Deze ochtend naar goede gewoonte zoals elke zaterdag Manon in badje gestoken veel plezier, spieter, spetter pater… Bij het afdrogen begint Manon echter wild te gesticuleren en rukt ze de kalender van de muur. Ik zie de duimspijker waarmee deze vasthangt vliegen en op een welbepaald plekje belanden. Ik zeg tegen mezelf ik moet die straks wegnemen, maar kan Manon nu niet loslaten.

5 uur verder kijk ik naar het badje en zie die kalender er achter liggen, ik draai me om en wat ligt niet meer wat er 5 uur vroeger wel nog lag… Inderdaad, de punaisse…

Ik heb het ganse huis op handen en voeten rondgekropen, Manon wel 20 maal bepoteld, met de vingers in haar mond gaan voelen, echt goed gekeken of ze wel normaal deed, vooraleer ik de duimspijker heb teruggevonden in een volledige andere hoek van de living… Neen, Manon vertoont voorlopig nog geen lekken…

Nu nog dat hart weer opgestart krijgen… Nadien alle duimspijkers, naalden, nagels, scheermesjes uit het huis verwijderen wegens “onverantwoorde vader….”.

oktober 11, 2008 - Posted by | Hoe is het mogelijk | , ,

Nog geen reacties

Geef een reactie

