Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

The Block Hoegaarden : The clash of titans

Best wel een tijdje geleden dat ik mijn impressies over dit vroeger zo schitterende programma heb opgeschreven. Waarom zo onfrequent vraagt u? Waarom niet zoals bij mijn restaurant vraagt u ? Omdat ik gedegouteerd ben gewoon. Daar waar dit vroeger een programma was over mensen die willen bouwen en het eigenlijk niet kunnen, is het nu verwaterd tot een programma waarin dreuzels proberen bekend te geraken via het meedoen aan een tv-reality show. Hierbij schuwen ze helemaal niks, zolang ze maar met hun gevel in de “dag allemaal” verschijnen volgende week.

Ik weet niet hoe u er over denkt maar de laatste aflevering waarin de antwerpenaars en de branbanders mekaar bijna te lijf gaan vond ik er echt over… Halo VT4 . Waar zijn jullie mee bezig ? Dit haalt zelfs het niveau van Big Brother niet meer. Screenen jullie die mensen wel voor deelname ? Of is dit gewoon de bedoeling  ? Platvloers uitschelden, slaan, graaien, grijpen naar elkaar ?

Ik ga geen namen noemen, maar er zit gewoon “soort” tussen… En ze beweren misschien niet met “unne kop” tegen de muur te lopen, maar ik vrees dat ze toch een ferme kater gaan overhouden aan hun deelname. Ga maar eens solliciteren na zo een gedrag in publiek te hebben vertoond…

Gedegouteerd ben ik, dan nog liever de Hans Otten…..

Meer over The Block Hoegaarden :

Veur nen bol keis.

Het vierde koppel en de katrol.

The Kick of…

Het voorwoord.

oktober 11, 2008 - Posted by | The Block Hoegaarden | , , , , ,

Nog geen reacties

Geef een reactie

