Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Navelstaarderij part 529

Had ik al gezegd hoe Manon sneller evolueert sinds ze naar de stadskabouter gaat ? Volgende mijlpalen werden ondertussen gehaald :

– Ik eet nu zelf met een lepeltje (ook al hangt het eten ongeveer overal…).

– Ik begin te stappen…

– Ik teken op het papier met mijn Wascokrijtjes

– Ik heb een spinnetje gemaakt

– Ik heb op TV geweest

– Ik heb in het Laatste nieuws gestaan

– Ik heb in “De standaard” gestaan

Kortom, een CV die langer is dan bij veel volwassenen. U zocht nog bekwame leiders mijnheer Leterme ?

oktober 17, 2008 - Posted by | Uncategorized

Nog geen reacties

Geef een reactie

