Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Gratis belkrediet !

Een verslag van een gesprek met de dienst facturatie van een beter bekend mobiele telefonie merk. Na het indrukken van 34 toetskeuzes….

HET : Uw wachttijd bedraagt meer dan 2 minuten….

Wim Mertens muziekje…

HET : Bedankt om te wachten wij verbinden u zodra door

Wim Mertens muziekje

ZIJ : Goeiedag bonjour waarmee kan ik u helpen ?

Ik : Wel ik heb een probleem met mijn factuur, blijkbaar kost mijn abonnement smile deze maand 637 euro

ZIJ : Mag ik uw klantennummer

Ik : mijn telefoonnummer ?

ZiJ : Neen uw klantennummer

Ik : Zoek en zoek en vind en geef dat nummer.

ZIJ : Ik zoek het even op een klein ogenblikje

Wim Mertens muziekje.

ZIJ : ACh ja mijnheer maar dat is door zo veel data te versturen hee

IK : Maar daar heb ik toch een abonnement DATA voor ?

ZIJ : Pas vanaf 18 eptember mijnheer

IK : Neen, mevr vanaf 6 september, maar op 18 september had ik al gebeld om dit terug aan te schakelen.

ZIJ : Ik zoek het even op

Wim Mertens muziekje

ZIJ : Neen, mijnheer u hebt dit pas vanaf 18 september

IK : Waarom staat dit dan al op mijn factuur van vorige maand die werd afgesloten op 10 septemeber ?

ZIJ : Ik zoek het even op

Wim Mertens muziekje

ZIJ : mijnheer ik heb uw facturen tot Juli bekeken en dat staat daar niet op.

IK : In mijn kalender valt september na Juli mevrouw……

ZIJ : Ik zoek het even op

Wim Mertens muziekje

ZIJ : Mag ik eens dat numer van die factuur mijnheer ?

IK : Maar natuurlijk mevrouw….

ZIJ : Ik zoek het even op

Wim Mertens muziekje

ZIJ : Inderdaad mijnheer, ik moet nu even naar de commerciele dienst

Wim Mertens muziekje

ZIJ : Komt in orde mijnheer we hebben een creditnota opgesteld.

IK : En ?

ZIJ : dat wordt u opgestuurd, tot ziens BAF telefon toe.

EN ik weet nu eigenlijk nog altijd nie hoe ze het gaan oplossen, maar betalen dat zal den dezen hier zeker nie doen….

oktober 20, 2008 - Posted by | Hoe is het mogelijk | , , , ,

Nog geen reacties

Geef een reactie

