Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Standaardisatie….

Jarenlang was ik…. Ik herbegin. Twee jaar lang was ik geabonneerd op “De Standaard”. U weet wel, de betere krant in vlaanderen. Het uitgommen van de AVV-VVK symbolen had mij atheist pur sang kunnen overtuigen van naast de zuil en naar de kwaliteit te kijken. Niet zelden werd ik getrakteerd op diepe artikels en grondige informatie.

Maar “wats gebeurd” Peter Vander Meersch ? De zuil is inderdaad duidellijk voorgoed verdwenen, maar recent ook de kwaliteit als u het mij vraagt. Als ik opruiende opinie stukjes wil lezen op de hoofdpagina dan kan ik gerust bij het nieuwsblad terecht. Gaat het niet om de staatshervorming, dan gaat het over de banken en hoe slecht “de walen” of “de bankiers” wel zijn. Ik begin een totaal ontbreken van persethiek te vermoedden…

Vraiment…. Nie te doen… Ik kan de enige niet zijn toch ? En wat blijkt, ook HIER, is men verontrust door de dagelijkse spam die je van de standaard mag ontvangen… Nieuws Alert van de standaard : “Stroomstoring zorgt voor geboortegolf in Nederland”… komaan Peter…. Laat u niet kennen. Binnenkort mag je ipv. in de zevende dag je opinie te gaan rondzaaien een stoeltje vullen op Life TV…

oktober 28, 2008 - Posted by | Hoe is het mogelijk |

Nog geen reacties

Geef een reactie

