Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Najaarsvermoeidheid….

Iedereen zegt dat het bestaat die vermoeidheid, en ik … eerlijk gezegd dacht dat ook. Tot vandaag. Ik werd wakker met een verschrikkelijke energie in mijn lijf die er momenteel nog niet volledig uit is. Ik heb vandaag : adem, geen pijn aan mijn linkervoet (de rechter doet nooit pijn), geen keelpijn, geen hoofdpijn en ik loop de trappen op als een jong veulen van 18 jaar. En geloof me dat was lang geleden (dat van dat veulen).

Een heel duidelijke reden hiervoor heb ik niet. Het kan liggen aan : de spreekwoordelijke laatste opflakkering en in dat laatste geval stuik ik morgen met hoge zekerheid steendood, mijn dochter die denkt dat ze kan lopen en bijgevolg om de 10 minuten onze vloer pijn doet met haar hoofd, mijn gripevaccin van vorige week dat per accident werd verwisseld met een shot epo dat klaar lag voor de coureurs of gewoon ik die gezond aan het worden ben na een jaar mannen-zwangerschapssyndroom te hebben gehad. Ik hoop op het laatste, mijn collega’s vrezen voor het eerste.

Enfin, ’t is wijs. ‘K vraag me just af wat dat morgenvroeg gaat geven….

oktober 29, 2008 - Posted by | Hoe is het mogelijk |

Nog geen reacties

Geef een reactie

