Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Vraag me niet waarom, maar de Wii mania heeft toegeslagen. Op het werk, in de schoonfamilie, overal gewoon… En ik, uitgerekend ik die anders altijd alles als eerste moet hebben gaande van ipods over iphones en alles wat op elentriek marcheert… wel ’t zegt me eerlijk gezegd nu eens helemaal niks.

Raar he ? Word ik nu volwassen ? Inderdaad…. uitgesloten….

Ik heb hier wat spelconsoles betreft : een PSP, een Gameboy (ok, ja ik weet het…), een X-box, een Pleesteesjon 3, 2 laptops, een iMac en nog vanalles. Wa moetekik nu gaan doen met een scheefstaand witbakske waartegen da ge kunt boxen ?

Allez, ik snap het nu echt niet. Man, kinders krijgen, ’t kan ne mens veranderen zeg ik u…. Allee sommigen toch…

november 19, 2008 - Posted by | Uncategorized

2 reacties »

  1. Wii-en, dat is afzien. En ik kan het weten, want ik ben al eens bevallen. Ik ben wel nog nooit bevallen van een wii. Dat moet dan wel het toppunt van afzien zijn…

    Reactie door moeferkoe | november 19, 2008 | Beantwoorden

  2. Zou nochtans een perfecte uitleg zijn waarom dat dat bakske scheef staat….

    Reactie door manonclement | november 20, 2008 | Beantwoorden


Geef een reactie

