Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Grote Kanaries…

Hebben we niet gezien in Gran Canaria. En neen ik weet niet wat de oorsprong is van dit eiland’s naam. En eerlijk gezegd…. on s’en fous… Ja ik ben veranderd I know. Vroeger vertrok ik niet op reis vooraleer 6 encyclopedieën te hebben gelezen etc… Veranderd dat ben ik.

Maar om het kort te houden ’t was plezant. Ik mot eigenlijk zeggen dat dit de eerste vakantie was waarbij ik eigenlijk helemaal niet meer aan het werk dacht… In die mate dat ik zelfs niet meer wist waar ik mijn laptop had verborgen toen we thuikwamen (authentiek !). Nu ’t kan een precaire vorm van Alzheimer zijn ook..

Ons Manon had het schitterend. En ze maakt echt zo snel vooruitgang nu. Een voorbeeld : Op een avond lopen we terug naar de kamer. Manon in de buggy. Een koppel gepensioneerden (Gran canaria remember….) kruist ons in de gang en Manon zegt “Hi !”. Het koppel antwoordt heel vriendellijk good-evening. Ik en de mama kijken elkaar ongelovig aan en besluiten dat dit toeval was. Edoch…. hetzelfde gebeurde sindsdien elke avond bij elke mens die we in die bewuste gang kruisten… Om den duur deden we het erom om mensen te kruisen, want geef toe dit was nu toch wel schitterend. Geen idee trouwens waar ze het haalde, ik ben associaal en zeg nooit hallo, verre van Hi….

november 20, 2008 - Posted by | Uncategorized | ,

Nog geen reacties

Geef een reactie

