Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Mergpijpjes….

Afbeelding 6, originally uploaded by frederic.clement.

Kijk geloof het of niet, maar eigenlijk ben ik niet zo een snoeper. Ik eet me te pletter in andere dingen, maar mocht er geen snoep in huis zijn dan bleef ik er ook af. Tot hier de logica… U volgt ?
Maar wat zag ik in de kast vandaag ? Inderdaad, mergpijpjes van Lotus. Wel kijk zo een pakske van 7 das gelijk een klein zakje chips, das ongeveer 10 minuutjes werk…
912 kcal op 10 minuten, man man man….. maar lekker nie te doen…
december 2, 2008 - Posted by | Hoe is het mogelijk, Uncategorized | , ,

Nog geen reacties

Geef een reactie

