Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Pfff…ik word daar zo moe van…

Stap, stap, stap…stap, stap, stap, stap…mamaaaa ! Kijk, ik kan stappe en al eel goed è ? Ik race ier al van de keuke naar de living, zo rond de tafel en terug ! Amaai, de rubber van mijn sjoentjes is al bijna weggesleten ! Allez, nu ga ik efkes aan de knopkes van de televisie prutsen, want de teletubbies gaan beginne ! Ahja, moet wel in de kasten nog kijke …deurke open, deurke toe…deurke open… MMM…spele met…glaasjes…bordjes…potjes… Pfff, toch maar iets anders, aha, weet et ! Handjes klappen ! Tegen et raam ! Ooh, Duke spele… kan jij me zien Duke ? Zal ne keer in uw oog prikke om te kijke of gij mij ziet ! MANON ! Potver…nu is het gedaan ! Neen, mag niet ! Whèèèèwhèèè…Mamaaaa !! Pakke !! Wie wordt daar zo moe van ?

december 9, 2008 - Posted by | Uncategorized

Nog geen reacties.

Plaats een reactie