Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Music for de kinderkliniek !

U kon er wellicht niet naast kijken, maar vandaag begint de “Music for Life” actie in Gent. Als ondersteunende actie werd vandaag op de campus van het UZ Gent een ‘beddenrace’ georganiseerd. Ze organiseerden dit net voor de kinderkliniek. Ik stond vanuit ons gebouw (dat recht tegenover de kinderkliniek staat) te kijken en plots vroegen de omroepers om even allemaal naar de kijkende kindjes te zwaaien. 

Toen viel mijn oog op de tientalen kindjes die in pyama tegen hun raam stonden gedrukt en wild terug aan het zwaaien waren. 

Ik passeer dagelijks die kinderkliniek, maar vandaag kreeg ik een krop in mijn keel… Je had die schatjes moeten zien staan aan hun raam, doodziek wellicht, maar even alle ellende vergeten door de zotte kuren van al die dokters en verpleegstertjes en zo…

Het deed me iets…

december 19, 2008 - Posted by | Uncategorized

Nog geen reacties

Geef een reactie

