Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Pechverhelping – Update

Wel ik wachtte 27 minuten om dan een heel beleefde jongeman te ontvangen die het probleem op een wip wist te herstellen en me dan melde, neen mijnheer dit wordt vergoed door BMW Belgium en dit gedurende de eerste 5 jaar dat u de wagen hebt…

Wel dit noem ik nu eens service se…. Effectieve, snelle en gratis interventie. Chapeau !

En ik moet zeggen sinds ik deze wagen heb val ik van de ene in de andere verbazing. Men had me vooraf bang gemaakt : nen BMW en dan nog van bij De Mey…. Wel sorry van mij geen enkel slecht woord noch van de auto noch van De Mey….

Ik kreeg mijn wagen met een volle tank, tegen de juiste condities, ik betaalde nog nooit zo weinig voor mijn onderhoud, ik word steeds beleefd en met de glimlach onthaald, mijn onderhouden waren nog nooit zo goedkoop. Ik reed reeds met Toyota, Opel en Audi. Wel geen enkel komt nog maar in de buurt van deze BMW zowel wat wagen als wat service betreft. U ziet, ook als het goed is zeg ik het !

december 26, 2008 - Posted by | Uncategorized | , ,

Nog geen reacties

Geef een reactie

