Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Pakkenitis II : The sequel

De Pakkenitis slaat opnieuw in alle hevigheid toe…. Ditmaal vergezeld van een bloedstollen kreet : “Pakwè”. Ik moet zeggen ik ben volledig zen en blijf in het rond staren alsof er geen 130 decibel produceren monstertje aan mijn broekspijpen hangt. De ceintuur goed vastgemaakt loop ik immers geen enkel risico. De hond ocharme verkiest de vrieskoude, de buren vertrokken alsong op last-minute skireis.

Het valt me op dat in deze periode van rust en bezinning het me slechts één dag kost om Manon te leren dat ik niet de ganse dag met haar op de arm kan lopen. De tweede dag gaat het een stuk rustiger. Die tweede dag is echter ook de mama thuis die om haar afwezigheid tijdens deze verlof periode te compenseren Manon continue op de arm neemt, wat er voor zorgt dat ik dag drie dan alweer alles mag herbeginnen…

Tja, het vraagt soms harde omstandigheden om een mens te laten beseffen hoe graag hij zijn job wel doet… Grapje hoor ik zou geen moment er voor kiezen om niet bij Manon te zijn (als mama thuis is).

december 29, 2008 - Posted by | Uncategorized

Nog geen reacties

Geef een reactie

