Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Die afschuwelijke droom…

Sinds kort wordt ik continue geplaagd door die verschrikkelijke droom. Ik droom dat zowel ik als Kim komen te overlijden en Manon alleen achterblijft. En ik probeer iemand te vinden die haar zal groot brengen met alles wat ik voor haar wens maar vind die niet…

Ik zeg u het is een verschrikkelijke droom… Loop er al dagen slecht van…. Ik slaap heel weinig momenteel, vooral door die droom want ik krijg hem steeds bijna onmiddellijk na dat ik ga slapen en het levert me een aantal uren slapeloosheid op….

januari 4, 2009 - Posted by | Uncategorized

Nog geen reacties

Geef een reactie

