Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

jetair fly….

Kijk ik begrijp dat het crisis is. En dat we graag goedkoop vliegen, en dat vliegmaatschappijen winst moeten boeken en al… OK, ik begrijp dat allemaal wel.

Maar dat men daarom stopt met vliegtuigen te reinigen tussen twee vluchten in dat begrijp ik niet. Dat ik in een andere zijne mest moet zitten gedurende 6 uur dat begrijp ik niet. Dus wil aub de prijs van uw vliegtickets met 10 euro verhogen en die reiniging uitvoeren zodat ik in het vervolg als ik mijn tafeltje naar beneden trek geen berg papiersnippers in mijn eten krijg.

Met dank voor uw begrip.

februari 8, 2009 - Posted by | Uncategorized |

Nog geen reacties

Geef een reactie

