Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Durannies

Had ik u al verteld over vroeger ? Vroeger toen we allemaal mooi, gezond en rijk waren ? Wel vroeger was ik zware fan van Duran Duran. Het begon allemaal met hun single “The Reflex”. Megacolle schijf zoals Aad Visser van Top Pop het aankondigde…. Uiteraard werd onmiddellijk het volledige oeuvre van de artiesten aangeschaft en tot op vandaag blijf ik hun materiaal aankopen, ook al vind ik er eigenlijk niks meer aan. 

We waren allemaal Wild Boys toen. De haren half lang, trendy gekleed (pasteltinten… man man man) en heel rebels. Wij waren immers zo veel slimmer dan al de rest en hadden dus bijgevolg alle wijsheid in pacht. Mooie tijden waren het, mooie tijden…. Het summum van mijn idolatrie was absoluut ht nummer “the chauffeur” waarvan de clip op alle vlaamse televisiezenders werd gebannen wegens te erotisch. Wel als ge die nu bekijkt dan zou je denken dat het om een clipke van studio 100 gaat. Tijden en moraal veranderen zeg ik u… Mooie tijden, toen en nu…

februari 9, 2009 - Posted by | Uncategorized | , ,

Nog geen reacties

Geef een reactie

